Novinky 15.11. 011

15.11.2011 12:57

Tak tu máme další novinky :) sameček Extra dark ebony je nakonec velvetek, ovšem to nám nevadí. Konečná mutace je tedy Extra dark ebony velvet VC.

Dala jsem k sobě zase Myšáka se Snow. Je to už zaběhlý páreček a myslím, že už očekáváme miminka.

Byli jsme na výstavě činčil v Srchu u Pardubic. Celkem se vystavovali něco málo přes 70 činčilek. Největší účast byla z Polska. Vzali jsme Bomparu, Bonnie a Charlottu. Všechny holky se dostaly do krásné 2.třídy, což mě velmi překvapilo a mám z toho velkou radost.  Trochu jsem byla zkalamaná z hodnocení. Dávali dohromady všechny věkové kategorie, takže bylo jasné, že mladá zvířata nemají šanci. Hodnotili velikost a kvalitu srsti. Alespoň zkušenost do příště.

Zhruba do měsíce by k nám měl přicestovat zatím poslední přírůstek, a to sameček Dark tan. Jedná se o staršího samečka, který půjde do ukončení karantény k Ashley a Bomparce. Ashley byla s Aureliem, ale nezůstala březí. Jelikož má také Aurelio nízkou váhu, prodáváme ho do dobrých rukou na mazlíčka či společníka :)

Upravila jsem sekce samičky a samečci, upravila jsem jejich váhy a přidala naše přírůstky.